Most je podľa poradcu zo stavebno-technického hľadiska zaradený do kategórie šesť, čo znamená „veľmi zlý”. Mosty v kategórii sedem už musia byť pre zlý technický stav uzatvorené. „Veľká časť mostných objektov na Slovensku je v zlom stave a bohužiaľ sme v posledných rokoch boli aj svedkami uzatvorení viacerých mostov s výraznými obchádzkami. To by v našom prípade znamenalo úplnú katastrofu, ktorej sa našťastie vyhneme,“ napísal na sociálnej sieti Jozef Mozol.
Rekonštrukčné práce, počas ktorých príde najmä k výmene nosníkov, spôsobia podľa Mozola dopravné obmedzenia na už aj tak preťaženej ceste, ale v priebehu deviatich mesiacov prác by mal byť most opäť plne funkčný.
„Na Kysuciach sa konečne začína výstavba. Mojou výzvou z pozície poradcu ministra je zabezpečiť čo najlepšiu koordináciu medzi rozbiehajúcimi sa stavbami diaľničného privádzača v Kysuckom Novom Meste a rekonštrukcie mosta v Radoli tak, aby vodiči čo najmenej pocítili dopravne obmedzenia počas výstavby a v čo najkratšom čase mohli využívať nové cesty. Kysuce si to zaslúžia!“ informoval Jozef Mozol vo svojom príspevku.
Zmluvu o diele s názvom I/11 Radoľa – most 229 uzatvorenú medzi objednávateľom Slovenská správa ciest a zhotoviteľom Cestné stavby Liptovský Mikuláš, spol. s r.o. si môžete pozrieť prostredníctvom tohto odkazu.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť