Zastupiteľstvo o zmluve pre reklamné agentúry euroAWK a Akzent BigBoard rozhodli 3/5-novou väčšinou, keď návrh podporilo 22 z 27 prítomných poslancov. Proti hlasovali len štyria.
Už pred zasadnutím návrh, ktorý pripravil viceprimátor Martin Kapitulík podľa schválených požiadaviek zastupiteľstva z roku 2014, kritizovali kluby zaZA a Za naše mesto.
Videli v ňom biznis pre dve veľké reklamné agentúry, ktoré neboli vybraté vo verejnej súťaži. Mesto, podľa nich, naopak utrpí stratu, pretože ak by reklamné zariadenia prevádzkovalo samé, mohlo zarobiť ďaleko viac.
Pretože žiadali, aby prístrešky vybudovalo mesto z úveru a s reklamou na zastávkach obchodovalo samé.
Martin Kapitulík oponoval, že takéto podnikanie s reklamou by bolo pre mesto veľmi komplikované a čísla, ktorými argumentujú kritici, sú nereálne.
Navyše návrh pripravil tak, ako ho k tomu zaviazali poslanci, vrátane tých, ktorí ho teraz kritizovali.
Spoločnosti nové zástavky vybudujú v najbližších rokoch po celom meste, vrátane mestských častí, kde najviac chýbali.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť