Radnica ju zriadila z externých zdrojov v rámci projektu zdieľaných služieb. Informovalo o tom mesto na svojej webovej stránke.
„Elektronická tabuľa poskytuje obyvateľom prístup k úradným informáciám, oznamom, verejným obchodným súťažiam, všeobecne záväzným nariadeniam, zmluvám, objednávkam, faktúram a ďalším dokumentom. Verejnosti sú dostupné aj v čase, keď je budova mestského úradu zatvorená,“ informuje mesto.
Elektronická tabuľa ponúka aj prehľad o meste a slúži ako informačný bod pre miestnych a návštevníkov. Prioritne ju bude využívať centrum zdieľaných služieb, ktoré zabezpečuje prenesený výkon štátnej správy nielen pre Liptovský Hrádok, ale aj pre okolité obce združené v spoločnom obecnom úrade.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť