Konateľa Dopravného podniku mesta Martin sa redakcia SP 21 opýtala, či podnik eviduje sťažnosti od občanov, ktorí apelujú na zmenu organizačnej štruktúry v grafikone liniek a jednotlivých autobusových trás. Tiež nás zaujímalo, či do budúcna plánujú takéto nápady a postrehy od občanov zrealizovať.
Ján Slamka sa pre redakciu SP 21 vyjadril: „Môžeme to nazvať „sťažnosti“, ale už neraz sme toto zo strany DPMM komunikovali voči občanom v takom znení, že nech sa nezľaknú vôbec cestovných poriadkov, lebo naše vozidlové systémy vedia vyhodnocovať vyťaženosť a rentabilitu konkrétnych liniek. Naše oddelenie spracovania cestovných poriadkov už zapracovávalo pripomienky občanov, ktorí svoje podnety doručili ešte v priebehu mesiaca december,“ ozrejmil Slamka.
„Momentálne jazdíme podľa zverejnených cestovných poriadkov, ale čo môžem povedať s istotou, že už aj teraz prebieha zapracovávanie pripomienok, ale aj našich postrehov, ohľadne cestovných poriadkov,“ ubezpečil cestujúcich konateľ spoločnosti.
Na našu otázku o realizácii nápadov a postrehov od občanov, ktorí majú pripomienky k aktuálnemu fungovaniu mestskej hromadnej dopravy, odpovedal takto: „Áno, budeme realizovať všetky relevantné požiadavky od cestujúcich, aby sme systém vybudovali čo najefektívnejší, nakoľko nevieme vyhovieť všetkým občanom alebo cestujúcim,“ uzavrel Slamka.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť