Pripomenula, že pred desiatimi rokmi bola dokončená modernizácia železničnej trate medzi Krásnom nad Kysucou a Žilinou a aktuálne je v prípravnej fáze modernizácia ďalšieho úseku do Čadce. „Parkovisko je doplnkovou infraštruktúrou k tomu, aby sa občan mohol dostať z auta smerom na vlak. Slúži nielen pre odstavenie áut, ale aj pre otáčanie autobusov," uviedla Žiláková.
Parkovisko s kapacitou 27 miest investične zastrešovali Železnice Slovenskej republiky. Podľa Pavla Laura z investorského odboru Železníc Slovenskej republiky výstavbu zjednodušil fakt, že pozemky boli vo vlastníctve Železníc Slovenskej republiky. „Nebolo preto potrebné žiadne majetkovoprávne vysporiadanie, čiže po ohlásení stavby a projekčných prácach sme mohli vybrať zhotoviteľa a začať stavať. Investícia dosiahla 139 900 eur," skonštatoval Lauro.
Primátor Krásna nad Kysucou Jozef Grapa poznamenal, že doterajšia kapacita parkovacích miest pri železničnej stanici nebola dostačujúca. „Máme pri stanici jedno parkovisko prenajaté od Železníc Slovenskej republiky a ďalšie na súkromných pozemkoch, ale nestačilo to. Tieto parkovacie miesta nám určite pomôžu doterajšiu kapacitu parkovania zvýšiť," dodal Grapa.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť