Dvojvrstvový cementobetónový kryt je ukladaný dvojicou finišerov - finišerom pre spodnú a finišerom pre hornú vrstvu. „Technológia kladenia dvojvrstvového krytu je realizovaná v celej šírke vozovky, teda v siedmich metroch. Celý proces betonáže je veľmi prísny na čas a na koordináciu pohybu strojov,“ priblížili diaľničiari.
Upozornili, že proces spracovania betónovej zmesi pre hornú a spodnú vrstvu betónu musí byť ukončený do času spracovateľnosti čerstvého betónu. „Stavba diaľnice D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala s tunelom Višňové je pre nás prioritným projektom. Denne vynakladáme tlak a extrémne úsilie pre to, aby motoristi mali túto kľúčovú stavbu čo najskôr pre svoje užívanie,“ dodala Národná diaľničná spoločnosť.
Tunel Višňové bude mať celkovú dĺžku 7,5 kilometra a pôjde o najdlhší tunel na Slovensku. Celý diaľničný úsek D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala vrátane tunela bude mať 13,5 kilometra. Úsek je súčasťou plánovaného komplexného prepojenia Bratislavy a Košíc.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť