Zákazníci sa môžu tešiť na nové funkcie ako podaj zásielok a ekologické riešenia, ktoré znížia spotrebu papiera. Slovenská pošta o plánovaných zmenách informovala na svojom webe.
Modernizácia BalíkoBOXov pre lepšie služby zákazníkom
Slovenská pošta pokračuje v modernizácii svojich služieb. Od soboty 31. augusta 2024 dočasne odstavili 72 BalíkoBOXov, aby sa v nich mohol nainštalovať nový informačný systém. Ten umožní nielen výdaj zásielok, ale aj ich podaj, čím sa výrazne zjednoduší proces pre zákazníkov. Do pondelka 9. septembra si ešte môžu vyzdvihnúť svoje zásielky, no od tohto dátumu sa boxy postupne odstavia.
Od polovice septembra do polovice októbra začnú modernizované BalíkoBOXy postupne nabiehať späť do prevádzky. Z nových funkcií zákazníci ocenia možnosť vrátenia zásielok, prehľadnejší výber schránok a možnosť opätovného otvorenia schránky zadaním PIN kódu. Navyše, na starších BalíkoBOXoch sa zruší tlačené potvrdenie o prevzatí zásielky, ktoré bude po novom zasielané elektronicky, čo prispeje k ekologickejšiemu fungovaniu.
Zdroj: Facebook/City Arena - nákupné centrum
Vylepšenie prinieslo 150% nárast
Slovenská pošta prevádzkuje aktuálne 236 BalíkoBOXov, z ktorých už 81 disponuje novým systémom. Kompletná modernizácia všetkých boxov by mala byť dokončená do konca roka 2024. Záujem o tieto služby narastá, čo potvrdzuje aj nárast počtu zásielok o 150 % za prvý polrok 2024 oproti rovnakému obdobiu minulého roka.
„Za prvých šesť mesiacov roka 2024 BalíkoBOXy zaznamenali rast zásielok a to o 150 % oproti rovnakému obdobiu roka 2023. Klienti ich využívajú najmä pri nákupoch cez internet. Zákazník si objedná tovar a ako miesto doručenia si vyberie BalíkoBOX, ktorý mu svojou lokalizáciou vyhovuje najviac,“ informovala Slovenská pošta.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť