V týchto dňoch do FNsP Žilina doručili list, ktorý autor adresoval jej riaditeľovi. "Dobrý deň, p. magister, chcel by som sa poďakovať a pochváliť prácu zdr. tímu na detskom odd. pod vedením sestry p. PhDr. Padalovej, predovšetkým jej ochotu a trpezlivosť počas niekoľko hodín trvajúcich testov našej dcéry Alice dňa 24. 1. 2022. Empatia a profesionalita na tomto oddelení je výborná a pomáha zmierniť stres pre dieťa aj rodiča. Sám som zdravotná sestra /brat/, a tak viem, že sestry odvádzajú veľa náročnej práce, ktorú bežný pacient nevidí. Hlavne v dnešnej dobe. Ešte raz ďakujem p. PhDr. Padalovej a celému tímu,“ napísal vo svojom liste Martin K., vďačný pacient.
Vedenie nemocnice list uverejnilo na Facebooku. „ĎAKUJEME,“ napísali vďační zdravotníci.
Spätnú väzbu od pacientov nečakajú, vždy robia čo je v ich silách, je to ich poslanie. No poteší každé uznanie, najmä v dnešných časoch. Práce je nad hlavu, voľno takmer žiadne a aj slová vďaky ich ženú dopredu. Listy od spokojných pacientov dostáva vedenie nemocnice pravidelne.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť