Aktuálne je jedným z najvýraznejších trendov vo flotilovom predaji áut rastúci dôraz na udržateľnosť. Spoločnosti si uvedomujú dôležitosť znižovania uhlíkovej stopy a prijímania ekologickejších dopravných riešení. V dôsledku toho rastie dopyt po elektrických a hybridných vozidlách aj pri fleetoch. Manažéri vozových parkov aktívne hľadajú ekologické možnosti, ktoré nielen znižujú emisie, ale časom aj prevádzkové náklady. V reakcii na to aj naša spoločnosť Todos rozšírila ponuku o elektrické a hybridné vozidlá najmä značky Toyota, aby uspokojila tento rastúci trh.
Zdroj: Todos Group s.r.o.
Správcovia vozových parkov čoraz viac hľadajú flexibilné riešenia financovania, ktoré sú v súlade s ich rozpočtom a potrebami. Preto aj my, ako Todos, reagujeme s ponukou balíkov financovania, vrátane lízingových a predplatiteľských služieb, aby sme vyhoveli požiadavkám klientov. Je to možnosť ako získať vozidlá bez tradičného vlastníctva, čo poskytuje väčšiu finančnú flexibilitu.
Todos úzko spolupracuje s technologickým riešením Xmarton - smart riešenie pre automobily, ktoré umožňuje vzdialené monitorovanie a diagnostiku. Správcovia vozového parku môžu sledovať výkon vozidla, dostávať upozornenia v reálnom čase na problémy s údržbou a dokonca môžu na diaľku deaktivovať vozidlá v prípade krádeže. To nielen pridáva hodnotu vozovému parku, ale zvyšuje aj bezpečnosť a prevádzkovú efektivitu.
Zdroj: Todos Group s.r.o.
Opätovný predaj vozových parkov je pre podniky najvyššou prioritou. Manažéri vozových parkov úzko spolupracujú s našimi predajcami a servisnými technikmi pri údržbe a uchovávaní podrobných záznamov o servisnej histórii každého vozidla, a to priamo v Todos fleet portáli. Tieto informácie môžu výrazne ovplyvniť predajnú hodnotu vozidla pre ďalší predaj na sekundárny trh, čím predlžujeme ich životný cyklus a tým znižujeme dopad na životné prostredie.
Zdroj: Todos Group s.r.o.
Oblasť predaja vozových parkov sa vyvíja, aby vyhovovala meniacim sa požiadavkám podnikov a organizácií. Udržateľnosť, rozhodovanie založené na údajoch, flexibilné financovanie, konektivita a maximalizácia hodnoty opätovného predaja sú v popredí tejto transformácie. Keďže technológia neustále napreduje a záujmy životného prostredia rastú, manažéri vozových parkov a predajcovia automobilov sa musia prispôsobiť a inovovať, aby zostali konkurencieschopní na tomto dynamickom trhu. Prijatím týchto trendov a zosúladením svojich stratégií s vyvíjajúcimi sa potrebami svojich zákazníkov, môžeme pripraviť pôdu pre efektívnejšiu, udržateľnejšiu a ziskovejšiu budúcnosť v oblasti flotilového predaja automobilov.
Článok vznikol v spolupráci s Todos Group s.r.o.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť