Pripomenula, že aplikácia prináša prehľadné, rýchle a spoľahlivé riešenia pre vybavenie viacerých poštových úkonov bez potreby navštíviť pobočku. Medzi jej najvyužívanejšie funkcie patrí podľa hovorkyne sledovanie zásielok. Ponúka prehľad o aktuálnom stave odchádzajúcej aj prichádzajúcej pošty, prostredníctvom aplikácie sa dá zmeniť dátum doručenia zásielky, ale tiež predĺžiť jej uloženie na pošte, preposlať ju na inú pobočku alebo do Balíkoboxu.
Umožňuje tiež podať a zaplatiť zásielku online. Po vyplnení potrebných údajov a zaplatení stačí vytlačiť a nalepiť na ňu adresný štítok, resp. adresu ručne vypísať spolu s vygenerovaným kódom, ktorý potvrdzuje, že je už aj uhradená. Následne sa dá zásielka podať v ľubovoľnom Balíkoboxe alebo kamennej pobočke, priblížila Peterová. Aplikácia umožňuje napríklad aj vyhľadať najbližšiu alebo konkrétnu pobočku a bližšie informácie o nej, ako aj najbližší Balíkobox vrátane informácií o počte voľných schránok pre podaj zásielok.
„Cielenými inováciami aplikácie chceme skvalitniť používateľský zážitok, skrátiť čas strávený na pobočke, či dokonca eliminovať potrebu navštíviť ju. Už teraz ponúka široké portfólio funkcionalít, ktoré v najbližšom období budeme rozširovať,“ avizoval generálny riaditeľ Slovenskej pošty Vladislav Kupka.
Mobilná aplikácia pošty bola od októbra 2019 stiahnutá takmer 650-tisíc. Podľa dostupných štatistík ju využíva aktívne takmer 150-tisíc používateľov vo vyše 100 krajinách sveta od Českej republiky, Nemecka cez USA po Ghanu či Nový Zéland. Dostupná je zadarmo v App Store a Google Play.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť