Okresný úrad Košice na svojom profile na sociálnej sieti Facebook v polovici minulého mesiaca informoval o novinke v podobe spustenia LIVE STREAM aktuálneho poradia Klientskeho centra Košice. Každý pracovný deň, počas úradných hodín KC, môžu návštevníci sledovať prostredníctvom webovej kamery aktuálne volané poradové čísla. LIVE STREAM je vysielaný prostredníctvom Facebookovej stránky Okresný úrad Košice.
„Uvedomujeme si, že čakacie doby pri vybavovaní niektorých životných situácií sú dlhé. Preto sme sa rozhodli aspoň takouto formou pomôcť klientom, ktorí čakajú na vybavenie. Veríme, že aspoň takto sa nám podarí, aby ste počas čakania mohli si odbehnúť do obchodu alebo na kávičku a zároveň nezmeškali svoje poradie,“ informoval Okresný úrad Košice vo svojom príspevku na sociálnej sieti.
Foto: Facebook / Okresný úrad Košice
Redakcia SP 21 oslovila tlačový odbor Kancelárie ministra vnútra, Romana Mikulca s otázkou, či sa aj návštevníci Klientskeho centra Žilina môžu rovnako tešiť na takúto vítanú novinku. Z tlačového odboru Kancelárie ministra vnútra nám prišla takáto odpoveď:
„Ministerstvo vnútra plánuje zverejňovať informáciu o čakacích dobách na všetkých klientskych centrách online. Pracujeme na modernizácii technického vybavenia vyvolávacieho systému a zároveň chystáme úpravu jeho aplikačnej časti, ktorá prinesie občanom množstvo nových služieb,“ informoval našu redakciu tlačový odbor Kancelárie ministra vnútra.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť