Streda 17. 08. 2022 11:43:32 | Meniny má Milica

Konateľ žilinskej autoumyvárne KáBéčko: Oplatilo by sa nám mať v zime zatvorené, no to by sme našim zákazníkom nikdy nespravili

S konateľom žilinskej autoumyvárne KáBéčko, Jakubom Sarvašom, sme sa v našom rozhovore porozprávali nielen o tom, ako sa odzrkadľuje peľová sezóna na množstve vozidiel, ktoré si Žilinčania na bezdotykovú autoumyváreň na Kragujevskej ulici prídu umyť, ale aj o rekordnom počte umytých áut. Konateľ spoločnosti KáBéčko v našom rozhovore prezradil aj úsmevné príbehy zákazníkov, ktorí našli vapke aj iné využitie, na aké je primárne určená, a pre našu redakciu uviedol aj plánované zmeny, ktorým sa Žilinčania budú môcť už onedlho tešiť. Foto: KáBéčko bezdotyková AUTOUMYVÁREŇ

Juliana Krčulová|15. jún 2022|12:27:57


Súvisiaci článok
Majitelia žilinského obchodu s komiksami: Vždy nás poteší zákazník, s ktorým sa môžeme porozprávať o komiksoch (FOTOGALÉRIA + ROZHOVOR)
Čítajte viac >

Konateľa žilinskej autoumyvárne KáBéčko bezdotyková autoumyváreň, Jakuba Sarvaša, sme sa opýtali, v akej miere sa odzrkadľuje aktuálna peľová sezóna na množstve áut, ktoré si na križovatku ulíc Kragujevská a Oceliarska v Žiline, prídu zákazníci umyť.

„Samozrejme, toto je to obdobie kedy sa začínajú internetom šíriť “memečká“, o tom ako je aktuálne skvele majiteľom autoumyvární, ale zároveň musím jedným dychom dodať, že z dlhodobého hľadiska sa to všetko vypriemeruje,“ uviedol pre našu redakciu Jakub Sarvaš.

214082898_4146140205421743_5096181266253460962_n.jpg

185725782_3985021621533603_8444486408002275891_n.jpg

Zaujímalo nás, koľko zákazníkov priemerne za deň navštívi autoumyváreň so svojím autom. „Toto je veľmi individuálne, nakoľko je to závislé na množstve faktorov ako počasie, deň v týždni/víkend, ročné obdobie, ktorá hodina, a tak ďalej. Je to dosť nárazový biznis. Keď je pekne, chcú umyť všetci naraz a veľakrát sa im nechce čakať v rade, tak využívajú napríklad konkurenciu, hoci máme najväčší počet boxov v Žiline, takže, ak aj sa tvoria rady, postupuje to relatívne svižne,“ priblížil konateľ spoločnosti KáBéčko.

Na našu otázku, či je rozdiel v počte zákazníkov v letnej sezóne badateľný oproti iným obdobiam, a v ktorom období autoumyváreň navštevuje najviac zákazníkov, nám odpovedal takto: „Rozdiel medzi obdobiami je markantný. Napríklad štandardne je zima tak slabá, plus máte vysoké fixné náklady na stálu cirkuláciu vody vo vapkách, ako aj vykurovanie podkladových panelov, že by sa nám z ekonomických dôvodov oplatilo mať teoreticky zatvorené, no to by sme našim zákazníkom nespravili, nakoľko je podstatné si auto umyť od posypových solí, v záujem zachovania čo najlepšieho stavu karosérie po dlhé roky. Najlepším obdobím, čo sa týka návštevnosti je jar, najmä týždne bezprostredne po ústupe nižších teplôt. Každý ma náladu byť von v mikine, umyť auto od zvyškov solí a tiež po prezutí sezónnych pneumatík poriadne vyčistiť elektróny, dôkladne povysávať, a tak ďalej.“

274860752_4903004636401959_9173693429883460470_n.jpg

103583960_3053705211331920_2817500806776589357_n.jpg

Našu redakciu taktiež zaujímalo, či spoločnosť KáBéčko eviduje aj rekordný počet umytých áut za jeden deň. „Áno, pravidelne raz ročne mávame marketingovú akciu “umývania zdarma“. Vtedy idú v podstate boxy nonstop a vapku si len podávajú z ruky do ruky bez prerušenia programov,“ ozrejmil Sarvaš a dodal:

„V Žiline fungujeme od roku 2016, teda už šesť rokov. Každý rok sa snažíme inovovať, preto sme postupne doplnili technológiu pre TIR box a aktuálne sme napríklad doplnili do krajných boxov dva platobné terminály, kde viete pohodlne zaplatiť buď platobnou kartou, alebo napríklad vašimi smart hodinkami, a mnoho iného.“

275520257_4932007146835041_1278944541457252945_n.jpg

276123085_4951246671577755_9146398875650585243_n.jpg

Žilinská autoumyváreň KáBéčko je zabezpečená kamerovým systémom, na čo odkazujú aj samolepky umiestnené takmer na každom boxe v areáli autoumyvárne. Jakuba Sarvaša sme sa opýtali, či si niekedy na kamerových záznamoch našli aj úsmevný príbeh od zákazníkov, ktorí ich autoumyváreň navštívili.

„Áno, tých by veru bolo. Našli sa experti, ktorí vyžili aktívnu penu na umytie seba, čo však určite dôrazne neodporúčame,“ dodal Sarvaš s úsmevom a na našu ďalšiu otázku, či sa im naopak stala niekedy situácia, kedy museli riešiť zákazníka, ktorý sa domáhal škody spôsobenej práve ich autoumyvárňou, napríklad v prípade poškodenia laku na aute, škrabancov, a podobne, nám odpovedal takto: „Zákazník si umýva automobil sám, na viacerých miestach máme podrobný návod a odporúčanie, takže je priamo tvorcom výsledného efektu. Preto opakovane aj na sociálnych sieťach zdieľame postupy a rady, aby sme sa vyhli možným negatívam a zákazník dosiahol perfektný výsledok.“

62016350_2268491133186669_7884919756220792832_n.jpg

Na záver nášho rozhovoru sme sa konateľa spoločnosti opýtali, či plánujú pre svojich zákazníkov do ďalšieho obdobia nejaké inovácie a na čo sa môžu zákazníci s prichádzajúcim letom na žilinskej autoumyvárni tešiť.

„Určite, toto je naša každoročná zásada. S kolegami si vždy lámeme hlavu, čo nové ešte vieme priniesť, alebo vylepšiť. Či už sú to zásadné, alebo menšie zmeny. V uplynulých rokoch to bolo umiestnenie kávomatu, snackomatu, zberný kôš na plasty, ozvučenie boxov a areálu, technológia tir box, nová úžasná chémia, platobné terminály. Aktuálne sa snažíme nájsť vhodného a podnikavého prevádzkara s obchodným duchom pre prevádzkovanie foodtrucku, ako aj plánujeme výstavbu čerpacej stanici, s ktorou už máme podpísanú nájomnú zmluvu,“ uzavrel pre našu redakciu konateľ spoločnosti KáBéčko bezdotyková AUTOUMYVÁREŇ, Jakub Sarvaš.

36305865_1775564289146025_5664859574759325696_n.jpg


Súvisiaci článok
Finančná manažérka spoločnosti Humana: Ročne máme dosah na dvanásť miliónov ľudí (FOTOGALÉRIA + ROZHOVOR)
Čítajte viac >

Zdieľať článok
Lock-icon

Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť