Pondelok 17. 06. 2024 22:52:45 | Meniny má Adolf

Udržateľná móda sa vracia do Žiliny: V OC Mirage pribudne nová predajňa Lindex

Prísľubom udržateľnosti spoločnosti Lindex je priniesť zmenu pre budúce generácie, a to posilnením postavenia žien, ohľaduplným prístupom k planéte a zabezpečením dodržiavania ľudských práv.

Inzercia |26. marec 2024|19:45:11

Zdroj: about.lindex.com

Súvisiaci článok
Manga čitáreň na FEST OTAKU: Ako filmový klub oživil japonskú popkultúru na Slovensku
Čítajte viac >

Spoločnosť Lindex je jednou z popredných európskych módnych spoločností so zastúpením v kamenných predajniach aj online. Ponúka inšpirujúcu a cenovo dostupnú módu, pričom jej sortiment zahŕňa dámske odevy, detské odevy, spodnú bielizeň a kozmetiku.

Začiatkom mesiaca máj plánuje spoločnosť Lindex otvoriť svoju ďalšiu kamennú predajňu v OC Mirage v Žiline. Zuzana Petejová, Sales & Marketing Manager Central Europe spoločnosti Lindex, nám v rozhovore priblížila, kedy sa slávnostné otvorenie uskutoční a aj to, ako bude prebiehať.

Je známe, že prísľubom udržateľnosti spoločnosti Lindex je priniesť zmenu pre budúce generácie, a to posilnením postavenia žien, ohľaduplným prístupom k planéte a zabezpečením dodržiavania ľudských práv. Môžete poskytnúť príklady iniciatív alebo programov, ktoré Lindex realizuje ako podporu týchto hodnôt?

„Už skoro 70 rokov je Lindex módnou spoločnosťou na ceste. V posledných rokoch sa táto cesta odohráva s narastajúcim pocitom naliehavosti. Klimatické zmeny, sociálne nerovnosti a rast populácie vykryštalizovali našu cestu a to, čo je potrebné, aby sme mohli pokračovať. K dokonalosti máme ďaleko, ale ani zďaleka nekončíme. Najviac toho dosiahneme, keď pracujeme spoločne.

Tu je prehľad našich kľúčových iniciatív a partnerstiev: Kampaň We women by Lindex, spolupráca s organizáciu WaterAid, CottonConnect a Clean Cargo, sme členom STICA, organizácie Textile Exchange a Ethical Trading Inititative (ETI),a taktiež sme súčasťou iniciatívy Accord. Máme dlhodobé partnerstvo s UNHCR a v neposlednej rade podporujeme kampaň Ružovej stužky, a to už od roku 2003.“

Lindex_SS24--11-.jpg Zdroj: about.lindex.com

Začiatkom mesiaca máj plánujete v OC Mirage v Žiline otvoriť ďalšiu kamennú predajňu značky Lindex. Kedy sa uskutoční slávnostné otvorenie a ako bude prebiehať?

„Návštevníkov uvítame 2. mája 2024 o 10:00 hodine, kedy prebehne slávnostné otvorenie. V novo-otvorenej predajni na nich budú čakať všetky koncepty nášho sortimentu, a to dámske odevy, spodná bielizeň a sortiment pre deti a bábätká. Túto inšpiratívnu švédsku módu bude navyše možné zakúpiť za výhodnejšiu cenu v rámci otváracej ponuky. Na návštevníkov bude čakať aj malé občerstvenie, prvých 50 zákazníkov si odnesie malý darček a členovia nášho vernostného klubu More at Lindex budú mať možnosť vylosovať si peknú cenu v rámci výhernej lotérie. Pre viac informácií odporúčame sledovať zaslané newslettery, kde budeme našich odberateľov o všetkom informovať.“

LindexKids_Spring24--21-.jpg Zdroj: about.lindex.com

Aké sú dlhodobé ciele spoločnosti Lindex na Slovensku a ako vidíte budúcnosť značky v kontexte stále sa meniaceho maloobchodného prostredia?

„Sme hrdí na naše švédske dedičstvo, ktoré sa premieta do kvality, dizajnu, trvalej udržateľnosti a hodnôt rovnosti. Naše dlhoročné skúsenosti a história spoločnosti na výrobu dámskej spodnej bielizne nám poskytli vedomosti o ženskom tele a odborné znalosti v oblasti strihu a pohodlia. Nielen týmto chceme posilniť našu značku vo všetkých zemiach, kde pôsobíme,“ priblížila našej redakcii Zuzana Petejová, Sales & Marketing Manager Central Europe spoločnosti Lindex.

LindexBaby_Spring24--12-.jpg Zdroj: about.lindex.com

„Do budúcnosti máme jasný plán, ktorý sa zameriava na zrýchlenie nášho rastu na súčasných aj nových trhoch, ako aj na pokračovanie rastu v našich existujúcich kanáloch a hľadanie nových spôsobov podnikania. Pokračujeme v našej transformácii s cieľom zabezpečiť trvalo udržateľné podnikanie a skúmame nové obchodné príležitosti a nové obehové obchodné modely. Ďalším dôležitým cieľom, ktorým sa budeme v budúcnosti zaoberať je, aby sme dokázali rozšíriť naše podnikanie bez zvýšenia nákladov v rovnakej miere t. j. zlepšiť škálovateľnosť a efektivitu nášho podnikania,“ hovorí generálna riaditeľka Susanne Ehnbåge.

Článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou MIRAGE SHOPPING CENTER, a. s.


Súvisiaci článok
Nová tlačiareň, nové možnosti: Ako ALTOM Reklama mení tvár reklamy v Žilinskom kraji
Čítajte viac >

Zdieľať článok

Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk

Lock-icon

Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť