„Zmena sa nedotkne iba výmeny obsahu predávaných produktov. Trhovisko sa mení na príjemný, moderný, architektonický priestor s uzavretou spoločnou chodbou a štrnástimi predajnými stánkami. Ich rozloha bude síce menšia, no prispôsobené budú na pohodlné využitie a prenajímateľom poskytnú všetko, čo pre svoj predaj potrebujú,“ priblížila hovorkyňa.
Hlavnou snahou projektu je najmä priniesť na trhovisko rozmanitosť a vymazať negatívne vnímanie priestoru. Má sa stať miestom, na ktorom nájdu Žilinčania kvalitné a čerstvé potraviny od lokálnych dodávateľov a taktiež remeselné výrobky. Takýto koncept pomáha podporiť ľudí z regiónu a dáva im priestor na svoju prezentáciu a predaj.
FOTO: WWW Žilina-gallery.sk
„Momentálne je úlohou mesta nájsť potenciálnych trhovníkov a predajcov, ktorí by mali záujem stať sa súčasťou nového trhoviska a obohatiť ho kvalitnými produktmi. Ak ste jedným z nich, pripojte sa k nám a využite jedinečnú možnosť prispieť k tradičnému trhovému nakupovaniu s moderným prístupom k budúcnosti,“ uzatvorila Holienčíková.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť