Oblastný manažér Skanska Vladimír Kotrík dodáva: „V tuneli dokončujeme štrbinové žľaby a podkladné vrstvy pod vozovku, realizujú sa práce na drenážnom odvodnení tunela. Práce prebiehajú aj na sanácii ostenia v odvodňovacej štôlni. Na oboch portáloch tunela robíme definitívne obkladové konštrukcie, dokončili sme prevádzkovo-technologické objekty a káblové prepojenia tunela a vonkajšej časti portálov a diaľnice.“
Na úseku sa stavia celkovo 8 mostov, pričom unikátom je použitie rôznych stavebných technológií na každom z nich. To sa robí s cieľom urýchliť výstavbu, pričom každá technológia má špecifické výhody, ktoré sa dobre uplatňujú v náročnom teréne.
„Výstavba mostov pokračuje podľa harmonogramu. Položili sme všetky prefabrikované nosníky na mostných objektoch, najdlhšie mosty 203 a 202 už majú prejazdnú jednu stranu. Nosné konštrukcie pravého mosta SO 202 a ľavých mostov 203 a 204 budú ukončené do dvoch mesiacov. Na všetkých ostatných mostoch prebiehajú dokončovacie práce na mostnom zvršku, prebieha výstavba ríms, izolácií, zábradlí, odvodnení, PHS ako aj úpravy pod mostami,“ sumarizuje vedúci výrobného strediska mostov Viliam Kučera.







































Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť