„Nové traktory, určené na ľahký posun, sa okrem cesty môžu pohybovať aj po koľajniciach. Kombináciou vodiacich kolies a traktorových kolies sa zabezpečuje rovnomerné rozloženie hmotnosti na koľaj, a to nielen v koľajisku s normálnym rozchodom. Zmenou nakoľajovacieho zariadenia sú vhodné aj na široký rozchod,“ uvádza Cargo.
Veľkou výhodou traktorov je aj ich dĺžka. Oproti posunovacím rušňom sú totiž kratšie a tak nevzniká problém pri prestavovaní na točniach a presuvniach.
„Okrem posunu nájdu tieto stroje uplatnenie aj pri bežnej správe našich objektov, napríklad pri zimnej údržbe príjazdových komunikácií,“ informuje spoločnosť.
Na posmešky, ktoré sa objavili v komentároch na sociálnej sieti, zareagovalo Cargo vysvetľujúcou odpoveďou.
„Ako je uvedené v poste, traktory sú určené na ľahký posun - nebudú ťahať žiadne naložené vlaky a podobne. Sú určené do dep údržby a opráv. Budú posúvať a presúvať stroje len v rámci týchto dep - točne, posuvne, opravárenské haly. Pre tieto funkcie sú podstatne flexibilnejšie ako klasické rušne, preto sa vo svete používajú bežne. Veríme, že ich prínosy ocenia tí, ktorým to uľahčí a zefektívni ich prácu.“
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť