V sobotu 20. augusta 2022 sa Žilinčanka Denisa, vystupujúca pod súkromným profilom Denisa Denisse na sociálnej sieti Facebook, podelila v skupine žilinského sídliska Solinky so svojou skúsenosťou, ktorú zažila v prevádzke supermarketu BILLA na Platanovej ulici v Žiline. Denisa vo svojom príspevku tvrdí, že bola v miestnom supermarkete na nákupe aj so svojím trojročným synom, keď jej náhle prišlo nevoľno. Ako ďalej uviedla, zostala šokovaná z reakcie prítomných zákazníkov, aj zamestnankyne supermarketu. Pomôcť jej totiž mala len jediná žena.
„Dobrý deň, idem sa podeliť so skúsenosťou. Mam trojročného syna a išla som dnes na nákup do Billy na Solinkách. V Bille mi prišlo strašne zle, až tak na odpadnutie. Pri pokladniach som myslela, že už ma tam vystre. Najviac som sa bála o syna. Pani pokladníčke som povedala, že mi je hrozne zle, že musím zavolať manželovi. Ona však ďalej blokovala. Ja som si musela čupnúť, aby ma tam nevystrelo. A ona ďalej, že či idem platiť kartou, či hotovosť. Ostatní zákazníci sa len dívali. Žiadna empatia, stolička, voda, nič. Pomohla mi pani predo mnou, ktorej som nesmierne vďačná, že bola pri synovi, kým manžel neprišiel. Je mi z toho smutno a píšem to, lebo keby nie tej pani, neviem, čo by bolo. Pekný deň všetkým. A buďme viac empatickí. Neviete, ako niekomu veľmi pomôžete,“ napísala vo svojom príspevku vo facebookovej skupine žilinského sídliska Solinky, svoj pohľad na udalosť, Žilinčanka Denisa.
Naša redakcia preto so vzniknutou situáciou oslovila hovorkyňu spoločnosti BILLA, Kvetoslavu Kirchnerovú, ktorá nám po prešetrení sobotňajšej udalosti v žilinskej prevádzke na Platanovej ulici potvrdila, že pracovníčka žilinskej pobočky obľúbeného supermarketu nepochybila, naopak, proaktívne sa snažila vyjsť zákazníčke v ústrety.
„Nakoľko predajne potravín sú miestom, kde sa stretáva množstvo ľudí, z času na čas príde aj k situácii, kedy zákazníkovi príde v predajni nevoľno. Neraz sme museli poskytovať prvú pomoc či privolať záchrannú zdravotnú službu. Po prešetrení tejto udalosti konštatujeme, že naša pracovníčka nepochybila, naopak, proaktívne sa snažila vyjsť zákazníčke v ústrety. Spýtala sa zákazníčky, či si nechce sadnúť, keď uviedla, že sa necíti dobre. Avšak tá ju požiadala o rýchle nablokovanie tovaru, čomu sa pokladníčka snažila vyhovieť,“ ozrejmila pre SP 21 Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť