Informáciu priniesol Dopravný podnik mesta Žilina na sociálnej sieti.
„Vážení cestujúci, od dnešných ranných hodín (25. 3. 2025) registrujeme neohlásený výpadok internetového pripojenia nášho operátora, ktorý má za následok nedostupnosť platby platobnou kartou za nákup elektronického cestovného lístka vo vozidlách MHD,“ informuje prepravca.
Podľa ich zistení operátor na odstránení poruchy intenzívne pracuje. Kým sa tak nestane, je, podľa DPMŽ, potrebné pri cestovaní MHD využívať ostatné druhy cestovných lístkov a to buď papierový cestovný lístok, SMS cestovný lístok alebo elektronickú peňaženku.
„Za pochopenie ďakujeme a za komplikácie pri cestovaní sa ospravedlňujeme!“ uzavrela dopravná spoločnosť.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť