Utorok 25. 03. 2025 01:54:28 | Meniny má Marián

Žilinská radnica vyhlásila výberové konanie na prenájom stánkov počas Fanzóny Majstrovstiev Európy vo futbale do 21 rokov

Mesto Žilina vyhlásilo výberové konanie na prenájom stánkov, ktoré budú slúžiť na predaj jedál a nápojov počas organizovania Fanzóny pri príležitosti Majstrovstiev Európy vo futbale do 21 rokov. Tento významný športový a kultúrny event sa uskutoční v období od stredy 11. do soboty 21. júna 2025 na Námestí Andreja Hlinku, kde bude k dispozícii špeciálne určený priestor pre predajcov.

Juliana Krčulová|23. marec 2025|10:00:07

Ilustračné foto. Zdroj: under21.futbalsfz.sk

Súvisiaci článok
Aj Žilina sa pripravuje na Majstrovstvá Európy vo futbale do 21 rokov. Privíta najväčšie talenty z celého kontinentu
Čítajte viac >

Mesto Žilina hľadá predajcov pre Fanzónu ME U21 2025

Zo zverejneného dokumentu výberového konania na prenájom stánkov na Námestí Andreja Hlinku v období od stredy 11. do soboty 21. júna 2025 počas organizovania Fanzóny pri príležitosti Majstrovstiev Európy vo futbale do 21 rokov vyplýva, že prihlášky na prenájom stánkov je možné podávať do piatka 11. apríla 2025.

„Záujemca si musí vyplniť prihlášku na predaj jedál a nápojov a doručí ju spolu s prílohami poštou/osobne do podateľne na adresu: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina, alebo e-mailom na zuzana.judakova@zilina.sk,“ informuje radnica v dokumente s tým, že formulár prihlášky je zverejnený na oficiálnych stránkach mesta Žilina a musí byť vyplnený podľa predpísaných pravidiel.

Každý predajca bude mať podľa dostupných informácií k dispozícii drevený stánok s rozmermi 4x3 metre alebo mu bude pridelené miesto pre umiestnenie vlastného predajného stánku, resp. foodtrucku. Všetci účastníci budú musieť dodržiavať pravidlá a pokyny organizátorov a mestskej polície.

uefa-u21-euro-2025-plan-zapasov_page-0001.jpg Ilustračné foto. Zdroj: under21.futbalsfz.sk

Komisia, ktorá bude posudzovať prihlášky uchádzačov o nájom stánku/miesta, zohľadní rôzne faktory, ako sú:

  • kvalita ponúkaných jedál a nápojov - preferovaná bude rozmanitosť a podpora miestnej/vlastnej výroby,
  • referencie - dôležitým kritériom budú skúsenosti predajcu z podobných podujatí,
  • originalita ponuky - komisia bude hľadať jedinečné, tradičné alebo inovatívne produkty, ktoré odrážajú región,
  • doba nájomného - záujemcovia, ktorí sa zaviažu predávať počas celého obdobia konania podujatia, získajú vyššie bodové hodnotenie,
  • prezentácia predaja - komisia bude hodnotiť aj vizuálnu stránku stánkov a spôsob servírovania.

„O návrhu konečného hodnotenia prihlášky rozhoduje komisia. Pri rovnosti bodov sa rozhoduje hlasovaním nadpolovičnou väčšinou hlasov prítomných členov komisie. Pred každým hlasovaním predsedajúci oznámi, o akej prihláške sa bude hlasovať. Komisia sa môže uzniesť na inom spôsobe hlasovania. V prípade, ak komisia zistí, že žiadateľ úmyselne predložil nepravdivé informácie a skutočnosti, navrhne ho vylúčiť z možnosti pridelenia stánku,“ pripomenula žilinská radnica.

Nájomné za celé obdobie konania ambulantného predaja je stanovené na 350 eur za deň. Úhrada musí byť vykonaná najneskôr do piatka 30. mája, pričom úspešní uchádzači podpíšu nájomnú zmluvu najneskôr do piatka 16. mája.

img-20250226-153359-resized-20250303-094928356.jpg Ilustračné foto. Zdroj: under21.futbalsfz.sk

Dôležité informácie

Vjazd do pešej zóny, kde sa stánky budú nachádzať, bude umožnený predajcom bez poplatku od 7:00 do 21:00 hodiny počas celého trvania podujatia. Počas kultúrneho programu bude vjazd do pešej zóny povolený iba pre zásobovanie (cez priľahlé ulice – Pivovarská, M.R. Štefánika), pričom parkovanie v tejto oblasti nebude možné.

Záujemcovia by si mali byť vedomí, že podaním prihlášky nevzniká automaticky nárok na pridelenie stánku. „Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo výberové konanie kedykoľvek do uzavretia nájomných zmlúv zrušiť alebo neuzatvoriť nájomnú zmluvu s ktorýmkoľvek zo záujemcov zo závažných dôvodov, pričom poskytne záujemcovi odôvodnenie tohto rozhodnutia. Predajcovia sú povinní akceptovať pokyny vyhlasovateľa a mestskej polície a taktiež sú povinní si zabezpečiť k predaju všetky náležitosti, ktoré vyžaduje legislatíva a hygienické predpisy platné v Slovenskej republike,“ avizovali zástupcovia žilinskej radnice a ďalej pripomenuli, že v prípade, ak bude ambulantný predaj vyhlasovateľom zrušený z dôvodu mimoriadnych udalostí alebo zásahom vyššej moci (vis maior), bude nájomcom vrátené nájomné v plnej, resp. alikvotnej časti. V neposlednom rade upozornili, že každý nájomca je povinný zabezpečiť používanie výhradne papierového alebo kompostovateľného riadu a obalov, a je povinný akceptovať systém vratných 0,5 l pohárov, ktorý je zabezpečovaný počas celého podujatia organizácie Fanzóna ME U21 2025.

V prípade ďalších otázok sa môžu záujemcovia obrátiť na Mgr. Zuzanu Judákovú na telefónnom čísle: 041/7063319 alebo prostredníctvom mailu: zuzana.judakova@zilina.sk.

PRIHLÁŠKA na predaj jedál a nápojov počas organizovania Fanzóny pri príležitosti Majstrovstiev Európy vo futbale do 21 rokov je dostupná aj na TOMTO ODKAZE. Lehota na podanie prihlášky na predaj jedál a nápojov je do piatka 11. apríla 2025.


Súvisiaci článok
Toto je rebríček najšťastnejších krajín: Na ktorom mieste skončilo Slovensko?
Čítajte viac >

Zdieľať článok

Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk

Lock-icon

Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť