Štvrtok 19. 09. 2024 15:15:14 | Meniny má Konštantín

Tip na výlet: Ondrašovská skala ponúka neobyčajné výhľady

Ondrašovská skala, ktorá sa vypína v 812 metroch nad morom v regióne Turiec, je bralnatý vrchol nad obcou Ondrašová v okrese Turčianske Teplice. Na tomto zaujímavom mieste nájdete neobyčajné skalné útvary, ako sú malé skalné okno, skalná veža, skalné hradby a tiež jaskyne.

Juliana Krčulová|5. august 2024|10:00:02

Zdroj: turcianskazahradka.sk

Súvisiaci článok
Tip na výlet: Výstava na Liptove vám odhalí históriu nábytku, ktorý je synonymom moci
Čítajte viac >

Klenot medzi skalnými útvarmi

Z vrcholu Ondrašovskej skaly sa vám naskytne panoramatický výhľad na časť Malej Fatry a Veľkej Fatry, pričom si môžete vychutnať pohľad aj na hrad Blatnica a Sklabiňa.

Zástupcovia webu Žilinský turistický kraj priblížili, že pre túru na Ondrašovskú skalu viete pohodlne zaparkovať na konci obce Ondrašová, pod lesom pri priemyselnom areáli, plynule budete pokračovať smerom hore po miestnej zeleno-bielej značke. Na rázcestí lesných ciest odbočíte vpravo, odkiaľ je to iba pár minút k vášmu cieľu.

Túra vám podľa dostupných turistických informácií zaberie maximálne 50 minút a je vhodná aj pre rodiny s deťmi.

Súvisiaci článok
Tip na výlet: Rozhľadňa Terchovské srdce
Čítajte viac >

Zdieľať článok

Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk

Lock-icon

Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť