Súčasťou 10,4-kilometrového úseku sú podľa neho 25-metrový tunel pod cestu II/507, viac ako 100-metrový nájazd na Orlovský most v Považskej Bystrici, štyri inteligentné lavičky s nabíjačkami a jedno odpočívadlo. Postavila ho spoločnosť Strabag za 147 dní.
„O pár dní by sme mali otvoriť viac ako 12-kilometrový úsek Ladce - Beluša - Púchov. Zo stokilometrovej Vážskej cyklomagistrály tak bude hotových už 61 kilometrov," povedal Baška s tým, že už v tomto roku by sa mala začať výstavba úseku Trenčín - Trenčianska Teplá - Dubnica nad Váhom za viac ako šesť miliónov eur.
Ďalším úsekom Vážskej cyklomagistrály s ukončeným verejným obstarávaním a financovaním z plánu obnovy bude úsek Dubnica nad Váhom - Ilava - Ladce. „Chýba tak už len posledný úsek z Nimnice cez Milochov do Považskej Bystrice. Tam pripravujeme stavebné povolenie, čo trvá dosť dlho. Ja verím, že celý stokilometrový úsek Vážskej cyklomagistrály bude dokončený skôr ako diaľnica z Bratislavy do Košíc. Celú cyklomagistrálu by sme mali odovzdať do užívania niekedy v roku 2026," doplnil Baška.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť