Doplnila, že vozidlá spĺňajú požiadavky na ekologickú prevádzku a po ich zaradení dosiahne podiel nízkopodlažnosti s naklápaním vozidla pri zastavení na zastávke 20 percent. „Priemerný vek autobusov sa zníži na tri roky. Naším zámerom je uspokojiť v čo najširšom rozsahu cestujúcu verejnosť a vytvoriť fungujúci integrovaný dopravný systém. S Integrovanou dopravou Žilinského kraja a SAD Žilina aktívne spolupracujeme na systéme previazanosti a nadväznosti spojov verejnej osobnej dopravy," povedala predsedníčka ŽSK Erika Jurinová.
Zdroj: Facebook/Žilinský Samosprávny Kraj
„Projekt integrácie verejnej dopravy, ktorej garantom je Organizátor - Integrovaná doprava Žilinského kraja, funguje na hornom Považí a Kysuciach. Počas roka 2024 bude zaintegrované aj kompletné územie regiónu Turiec, kde zabezpečujú prepravné služby v prímestskej doprave SAD Žilina a mestský dopravný podnik mesta Martin," informoval konateľ spoločnosti Integrovaná doprava Žilinského kraja Richard Staškovan.
Generálny riaditeľ SAD Žilina Peter Pobeha podotkol, že spoločnosť obhájila svoju pozíciu v medzinárodnom tendri na poskytovanie dopravných služieb vo verejnom záujme. „Ďalších 10 rokov budeme poskytovať služby prímestskej dopravy v regiónoch horného Považia, Kysúc a Turca. Nadväzujeme na 75-ročnú tradíciu. Veríme, že v spolupráci so ŽSK a spoločnosťou Integrovaná doprava Žilinského kraja budeme poskytovať služby v lepšej kvalite ako doteraz," dodal.
Zdroj: Facebook/Žilinský Samosprávny Kraj
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť