Doplnil, že na internet sa chceli pozrieť z pozitívnej stránky a ukázať, ako môže byť prospešný v našich životoch. „Mali sme hostí, ktorí internet a digitálne technológie využívajú, povedal by som, pre verejné dobro. Študenti si vypočuli zaujímavé prednášky a vyskúšali si mnoho vecí na vlastnej koži," uviedol Hamada.
Psychológ Výskumného ústavu detskej psychológie a patopsychológie Michal Božík hovoril o prínose videohier pre mladých ľudí. „Pozitíva sa dajú rozdeliť do štyroch kategórií. Je to intelektuálny, emocionálny, morálny a sociálny rozvoj. V každej z kategórií je množstvo vecí, ktoré hry vedia rozvíjať. Vybral som hry, ktoré sa najviac hrajú, a ku každej som vypísal, čo konkrétne rozvíjajú," dodal.
Organizáciu podujatia zastrešilo Národné koordinačné stredisko pre riešenie problematiky násilia na deťoch spoločne s Ústredím práce, sociálnych vecí a rodiny, Výskumným ústavom detskej psychológie a patopsychológie a organizáciou digiQ - digitálna inteligencia.
Podujatie podporili prostredníctvom národného projektu Podpora ochrany detí pred násilím, ktorého prijímateľom je Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny.
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť