Priblížila, že medzinárodne zjednotené číslo 116 000 krízovej linky pre nezvestné deti funguje vo svete od roku 2007. Od jej spustenia poradcovia v celej Európe odpovedali na viac ako dva milióny hovorov a riešili viac ako 70.000 prípadov nezvestných detí. LDI poskytuje dištančné poradenstvo pre deti a mladých ľudí z celého Slovenska nepretržite, bezplatne a anonymne.
LDI sa v minulosti tiež podieľala na zavedení pohotovostného systému na zvýšenie šancí vypátrania uneseného či nezvestného dieťaťa v bezprostrednom ohrození života a zdravia a tiež jeho rýchleho a úspešného umiestnenia do bezpečia. „Linka detskej istoty pôsobí na Slovensku už 28. rok a ťažisko jej práce je v podpore a ochrane práv deti a mladých ľudí, v zlepšovaní kvality ich života," dodala Ivanič Rybanská.
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť